петък, 3 ноември 2023 г.

Гофрети /с или без квас/


Рецептата ми е с квас, но може да се пропусне. Добавила съм го за вкус и доза полезност.
След като истинат, не са хрупкави. Превръщат се в симпатични палачинки.
Имам идея да опитам да пропусна прясното мляко. Прочетох, че без него стават приятно хрупкави. Дали?
Споделете ми ако пробвате. Ще споделя и аз.
🔥 Сместта приготвих вечерта и на сутринта изпекох. Време за печене: около 3-4 мин за всяка или до златисто на степен 3 от 4 на гофретника.

За около 20 броя
Смесваме

🧇300 г брашно /200 г бяло + 100 пълнозърнесто/
🧇1 с.л. захар
🧇1/2 ч.л. сол
🧇1 бакпулвер
🧇ванилия

Отделно разбъркваме
🧇100 г квас /100% хидратация/
🧇250 г прясно мляко
🧇200 г вода
🧇100 г разстопено масло
🧇2 яйца
Добавяме сухите към течните съставки.
Разбиваме на ниска скорост на миксера, колкото да се получи еднородна смес.
Оставяме в хладилника за една нощ, но могат да се пекат и след половин час.
Ако използвате брашно от прясно смлени семена препоръчвам да оставите сместта да пренощува, за да може брашното добре да се хидратира. Ако ви се стори гъсто, добавете още вода.

И да не забравяте да се усмихвате!
😃❤️



Видео към рецептата: 

💝Когато си приготвиш вкуснотия по моя рецепта, изпрати ми снимка. 
💕Това ме радва много. 💕 
Ще добавя творениетo ти в специалния албум "Сготвих с "Мама Цвети" във страничката ми във Facebook. 👈 💓
 
💝Ако ти хареса някоя моя публикация, не се притеснявай да я споделиш с приятели. 
Покани ги тук. Всички са добре дошли! 😍
 
Вeче може да ме последвате и в Instagram.
💝БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛИ ОТ ВРЕМЕТО СИ, ЗА ДА ПРОЧЕТЕШ ТОВА МОЕ ТВОРЕНИЕ!😊 



Няма коментари:

Публикуване на коментар