вторник, 13 април 2021 г.

Бутер розички с тиквички и бекон

   

Как да ги скрия тез тиквички ми кажете без да се повтарям, защото съм веднага разконспирирана от децата?
Решението: сменям сорта. Има едни, които приличат на краставички. Тъмни тиквички. Изобщо не разбраха. Тънко нарязани и красиво оформени. Това предястие си спечели много фенове. 💓
 
Ще ни трябва форма за мъфини с 12 гнезда.

Необходими продукти:
1 пакет 800 гр. прясно бутер тесто
3 малки тъмни тиквички
300 гр. бекон слайс
150 гр. крема сирене
1 яйце за намазване
кашкавал за поръсване

Начин на приготвяне:
*Разстиламе тестото и леко го разточваме, както си е върху найлоновата подложка с набрашнена точилка.
*Разрязваме на 12 равни ленти от към широката част на листа.
*Тиквичките нарязваме на тънки кръгчета.
*Намазваме всяка лентичка с крема сирене.
*Подреждаме тиквичките една до друга с леко застъпване с полукръг извън тестото.
*Подреждаме листче бекон отгоре.


*Прегъваме, за да останат продуктите като в джоб и навиваме на рулце.


*Подреждаме в намазнените гнезда.
*Намазваме с разбито яйце и печем за около 35 мин в предварително загрята фурна на 180° или според указанието на пакета на тестото.


*Поръсваме с кашкавал и запичаме за още 5 мин.


*Оставете ги да поизстинат и тогава извадете като леко си помагате с острието на нож.
Вкуснотия! 😋
 
Бележка: Ако ви трябват за повод, а деня ви е натоварен, направете ги предния ден. Така направих аз. Приготвих, оставих в хладилник и изпекох час преди да дойдат гостите ми. 👌
 
 
Не забравяй да се усмихваш! 😃💖
  
💝Когато си приготвиш вкуснотия по моя рецепта, изпрати ми снимка. 
💕Това ме радва много. 💕 
Ще добавя творениетo ти в специалния албум "Сготвих с "Мама Цвети" във страничката ми във Facebook. 👈 💓
 
💝Ако ти хареса някоя моя публикация, не се притеснявай да я споделиш с приятели. 
Покани ги тук. Всички са добре дошли! 😍
 
💝БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛИ ОТ ВРЕМЕТО СИ, ЗА ДА ПРОЧЕТЕШ ТОВА МОЕ ТВОРЕНИЕ!😊
 



Няма коментари:

Публикуване на коментар