четвъртък, 27 май 2021 г.

Ягодова лимонада с прясна мента

Затопли се и сезонът на ягодите дойде. Ароматът им знаете е божествен. Аз си ги бера от мамината градина. Една за мен, една за кошничката. Две за мен, една за кошничката...може би, още една за мен...

На финала поглеждам дали все пак нещо съм набрала. О, чудно! За лимонада ще има, че даже и за една Панакота. Разкошно! 💖

Пропорциите задължително са ориентировъчни. 
Никой няма право да ви казва, от кое по колко да си сложите в лимонада. Айде де! Тя си е ваша! 😃

Та ще ни трябват:

~ 500 г ягоди
2 лимона /сокът им/
2-3 с.л. мед /на вкус/
1 шепа прясна мента /листенца/
1 литър вода/може и газирана/ или шампанско, бяло вино, ром....оп, увлякох се 😊
лед
 

Изсипваме всичко в блендера с половината от водата. Пасираме до гладкост.
 

Прецеждаме, за да се отървем от семчиците, колкото е възможно. 
Разреждаме с останалото количество течност и оставяме в хладилник да престои поне половин час. 
Сервираме с лед, усмивка и се наслаждаваме на живота. 
 

Не забравяй да се усмихваш! 😃💖
  
💝Когато си приготвиш вкуснотия по моя рецепта, изпрати ми снимка. 
💕Това ме радва много. 💕 
Ще добавя творениетo ти в специалния албум "Сготвих с "Мама Цвети" във страничката ми във Facebook. 👈 💓
 
💝Ако ти хареса някоя моя публикация, не се притеснявай да я споделиш с приятели. 
Покани ги тук. Всички са добре дошли! 😍
 
💝БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛИ ОТ ВРЕМЕТО СИ, ЗА ДА ПРОЧЕТЕШ ТОВА МОЕ ТВОРЕНИЕ!😊 



Няма коментари:

Публикуване на коментар