четвъртък, 20 май 2021 г.

Кето хлебче с тахан


Отдавна искам да ви покажа това пълно със здраве и наситен ядков вкус хлябче.
Ужасно ми е вкусно и като сандвич запечен с домат, шунка и чедър. 😋

Правила съм го с лешников, фъстъчен и сусамов тахан. Единствено със сусамов небелен тахан не ми хареса. Горчеше ми. 😕

Ето и рецептата за правоъгълна форма 22/10 см.
🌻 250 г тахан
🌻 5 средни яйца
🌻 1 ч.л. бакпулвер
🌻 сол на вкус
 

С тел или вилица разбиваме яйцата. 
 

Добавяме тахана и отново разбъркваме до еднородност.
 

Бакпулвера и солта накрая. Получава се гъста кексова смес.


Изсипваме в тавичката застлана с хартия за печене. Поръсваме с ядки по желание.
Печем в загрята до 180° фурна за около 50 минути. 
👆 Ако формичката ви е по-голяма, намалете времето за печене, понеже ще е разстлано на по-тънък слой и ще се изпече по-бързо.
 

Оставяме го да изстине напълно върху решетка извадено от формата.
 
Мацнато с мамина домашна лютеничка 💖

Чак тогава нарязваме на филийки и му се наслаждаваме. 🥰
 
👆 Ако ви се стори все още влажен от вътре, запечете филийките за кратко на тостер или грил. Уханието му се засилва. 
 

Не забравяй да се усмихваш! 😃💖
  
💝Когато си приготвиш вкуснотия по моя рецепта, изпрати ми снимка. 
💕Това ме радва много. 💕 
Ще добавя творениетo ти в специалния албум "Сготвих с "Мама Цвети" във страничката ми във Facebook. 👈 💓
 
💝Ако ти хареса някоя моя публикация, не се притеснявай да я споделиш с приятели. 
Покани ги тук. Всички са добре дошли! 😍
 
💝БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛИ ОТ ВРЕМЕТО СИ, ЗА ДА ПРОЧЕТЕШ ТОВА МОЕ ТВОРЕНИЕ!😊 



2 коментара: