сряда, 7 октомври 2020 г.

Тиква с прясно мляко и яйца


-Защо тиквата е любим плод сред разказвачите на приказки? 

-Защото в нея се крият много вълшебства. 💫


✅Богата на някои много рядко срещани витамини.

✅Помага при безсъние. 

✅Перфектна за сваляне на килограми, защото не тежи на стомаха,  лесно се усвоява от организма и засилва метаболизма. 

✅А тиквените семки действат като афродизиак. 😉

Срещала съм много рецепти на тиква с мед. Изобщо много модерно стана да се готви с мед. И какъв е смисълът? При нагряване над 40° той губи полезните си свойства и се превръща в захар. Но в никакъв случай не е токсичен.

Добавете си го като заливка при поднасяне. Хем красиво, хем полезно. 💓

💖Тази рецепта ми е от свекървата. Любим десерт на съпруга ми и се старая да е винаги като на мама. 💕

Ето как:

Необходими продукти:

Около 400 гр. обелена тиква 
400 мл. прясно мляко
1 ванилия или канела
3 яйца 
захар по желание

Приготвяне :

Нарязваме тиквата на кубчета и печем 30 мин. на 200°. Ако е по-суха добавете няколко лъжици вода. Ако отпусне вода по време на пече я изхвърлете. Разбиваме яйцата с бъркалка. 

Добавяме млякото, ванилията и захарта и изливаме върху тиквата. Печем за още 35 мин. Но ако забележим, че започне да се запича по-рано, изключете фурната. 

Извадете десерта и хапнете добре охладен.

💡Идея: Може да карамелизирате малко захар на дъното на тавата и така ще се получи тиква с крем карамел. И за финал да поръсите с орехи. 😋

И не забравяйте да се усмихвате! 😃

Полезно: Истината за токсичния мед: https://www.bonapeti.bg/lyubopitno/stava-li-medat-toksichen-kogato-se-zagree-/

Когато си приготвите вкуснотия по моя рецепта, изпратете ми снимка. 
💕Това ме радва много. 💕 
Ще добавя творениетo ви в специалния албум "Сготвих с "Мама Цвети" във страничката ми във Facebook. 👈 💓

 




2 коментара:

  1. Този продукт има вълшебни свойства за човека,описван даже и в приказките за деца.

    ОтговорИзтриване