четвъртък, 21 април 2022 г.

Солени великденски зайчета - крекери /кето/


Великден
от Дора Габе

Зайо Байо, я ела
с твойта шарена кола,
дай червено яйчице,
дръж със двете си ръце,
да се чукнем, та да знам
кой от нас е по-голям!
Днеска татко го надвих,
вчера баба завалих,
а пък Шаро, той си знай,
с мене вече не играй,
и за тъй, че имам аз
двойна сила всеки час,
Бог-Исус ми подари
нови дрехи и пари,
а от съмнало все ям
и раста, раста голям!

А за нашите зайчета
Ще ни трябват:

🐰300 г брашно /пшенично или кокосово за кето вариант; с царевично също стават супер/
🐰1/2 ч.л. бакпулвер
🐰1 ч.л. сол
🐰180 г краве масло /меко/
🐰180 г извара /фина/

Още:

🐰50 мл. прясно  мляко 
🐰150 г настърган кашкавал или друго любимо твърдо сирене

Приготвяне:
Смесваме си брашното с бакпулвера и солта. Пресяваме в дълбока купа.
Добавяме маслото и изварата. Омесваме меко тесто. Може да си помогнете с миксер като поставите вилките за тесто, но пак трябва да се пипне с ръка.
Увиваме в стреч фолио и оставяме да си почине за около 30 мин. 
Разточваме кора с дебелина 3 мм. 
Изрязваме си формичките и редим в тава застлана с хартия за печене.
Смесваме млякото с кашкавала и разстиламе тази смес върху соленките.
Печем в загрята на 200° фурна за около 12 мин. 
ВЕСЕЛ ПРАЗНИК!
 
И не забравяй да се усмихваш! 😃💖
  
💝Когато си приготвиш вкуснотия по моя рецепта, изпрати ми снимка. 
💕Това ме радва много. 💕 
Ще добавя творениетo ти в специалния албум "Сготвих с "Мама Цвети" във страничката ми във Facebook. 👈 💓
 
💝Ако ти хареса някоя моя публикация, не се притеснявай да я споделиш с приятели. 
Покани ги тук. Всички са добре дошли! 😍
 
Вeче може да ме последвате и в Instagram.

💝БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛИ ОТ ВРЕМЕТО СИ, ЗА ДА ПРОЧЕТЕШ ТОВА МОЕ ТВОРЕНИЕ!😊




Няма коментари:

Публикуване на коментар